Pinterest • O catálogo de ideias do mundo todo

Explore Traballo Feito, Deixará Indiferentes e muito mais!

Ca imaxe da estatua de Man colocada diante do Museo, péchase o Proxecto GAC: MAN: Mar, Arte e Natureza. Agora é o momento de que todos gocedes do traballo feito!!

Ca imaxe da estatua de Man colocada diante do Museo, péchase o Proxecto GAC: MAN: Mar, Arte e Natureza. Agora é o momento de que todos gocedes do traballo feito!!

Esta fin de semana agardámosvos no Museo de Man, o cal podedes atopar en Camelle se seguides as esculturas que, coma esta, marcan o camiño. Este fin de semana os esperamos en el Museo de Man, al cual podréis llegar en Camelle si seguís las esculturas que, como esta, marcan el camino.

Esta pode ser a fin de semana perfecta para que fagades unha visita en familia ou cos vosos amigos ao Museo de Man en Camelle. Estarémosvos agardando!! Este puede ser el fin de semana perfecto para que hagáis una visita en familia o con vuestros amigos al Museo de Man en Camelle. Os estaremos esperando!!

Como cada fin de semana agardámosvos no Museo de Man e non dubidedes en preguntarnos calquera cuestión a través das redes sociais. Que teñades unha boa fin de semana!! Como cada fin de semana os esperamos en el Museo de Man y no dudéis en preguntarnos cualquier duda a través de las redes sociales. ¡Que tengáis un buen fin de semana! Foto: T. Conde

Xa tedes plan para esta fin de semana? Nos agardámosvos no Museo de Man coma cada fin de semana!! ¿Ya tenéis plan para este fin de semana? ¡Nosotros os esperamos en el Museo de Man como cada fin de semana! Foto: T. Conde

Agardámosvos no Museo de Man todas as fins de semana, así que xa sabedes, vide facernos unha visita ao museo e a contorna de Camelle!! Os esperamos en el Museo de Man todos los fines de semana, así que ya sabéis, venir a hacernos una visita al museo y al entorno de Camelle!!

Que tedes pensado facer esta fin de semana? Nos vos esquezades de que, coma cada fin de semana, agardámosvos no Museo de Man para que todo aquel que o desexe visite a exposición. ¿Qué vais a hacer este fin de semana? No os olvidéis de que, como cada fin de semana, os esperamos en el Museo de Man para que todo aquel que lo desee visite la exposición.

Comeza a fin de semana e nós estarémosvos agardando no Museo de Man!! Empieza el fin de semana y nosotros os estaremos esperando en el Museo de Man!!

As visitas ao Museo de Man non cesan nestes días de calor. Esta fin de semana visitounos a Asociación de Mulleres en Igualdade de Madriñán, agardámos que lles gustara a visita e que volvan pronto!! Las visitas al Museo de Man no paran en estos días de calor. Este fin de semana nos visitó la Asociación de Mujeres en Igualdad de Madriñán, ¡¡esperamos que les gustara la visita y que vuelvan pronto!! Foto: M. Man