Explore Smart Quotes, Wake Up Early, and more!

i do. i really do.

I wish my FRIEND's houses were connected to mine via secret tunnels. (That would be awesome!

He’s alwayyyys naked in my head.

He’s alwayyyys naked in my head.

I wanna go home...but I don't have one. I rent a room where they steal from me and put me down because I'm old. When I come here at night I don't want to come in because I feel trapped and alone. God I lost my home when I lost her. Now I want you to take me home with you Lord.

home is the person or place you want to return to over and over. (i knew my husband was a keeper when i wanted to cancel another date to keep my date with him going.

Tips for Moderating Drinking - Sharon Martin Counseling & Personal Growth #moderation #alcoholic #addiction

Tips for Moderating Drinking

When you meet me, you think I'm quiet. Then once you get to know me, you wish I was quiet.

Funny and relatable moments in life that makes you go lol so true. Come have a laugh or submit your lolsotrue moment.

Sexy, Flirty, Romantic, Adorable Love Quotes -- Follow ( @styleestate) on Pinterest for more.

Affection in Relationships: Are You Getting Enough?

arabellasplayground: “viewss-enjoyed-from-my-desk: “. ” Oh and it’s so naughty in here … I’m not running tho I’ve decided to dance sensually through so that I can take my time and look around 😉😀😊 ”

"I wanna hear a guy say, 'I made plans for us,' instead of the usual, 'I dunno, whatever you wanna do, I guess.'" LOVE this. That would just be so attractive. :)

I wanna hear a girl go. "ohhh ya that sounds like a good plan!" Instead of the usual." When I make ANY plan.

Failed Pinterest Efforts. Too funny. Hahaha

Failed Efforts Compilation

Omgosh, too funny! Nailed it! For all of us who see idea's on pintrest and then are totally able to nail it! laugh out loud funny

Pinterest
Search